دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان‌های پروژه‌محور و رتبه‌بندی سازمان‌ها با استفاده از روش‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه فازی (مطالعه موردی: شرکت‌های مستقر در مراکز رشد یکی از سازمان‌های نظامی مشهد) (بهار 95) / امینی ، سلیمان، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهامینی ، سلیمان، نویسنده
عنوان :شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان‌های پروژه‌محور و رتبه‌بندی سازمان‌ها با استفاده از روش‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه فازی (مطالعه موردی: شرکت‌های مستقر در مراکز رشد یکی از سازمان‌های نظامی مشهد)
تکرار نام مولف :سلیمان امینی
سال نشر :بهار 95
صفحه شمار:88 ص
یادداشتچکیده
امروزه در بازارهای رقابتی سازمان‌هایی موفق هستند که دانش بیشتری نسبت به رقبا داشته باشندمدیریت منابع دانشی در هر سازمان، امری خطیر به شمار می‌آید. شناسایی عوامل دانشی به مدیران کمک می¬کند تا بتوانند تصمیمات بهتر و دقیق¬تری را برای پیشرفت سازمان¬ها اتخاذ کنند. در سازمان‌های پروژه محور، در هر پروژه اطلاعات و دانش جدیدی بدست می‌آید و ممکن است در پروژه‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد بنابراین مدیریت دانش امری خطیر به حساب می‌آید. در این پژوهش به بررسی و شناسایی عوامل موثر در پیاده‌سازی مدیریت دانش در شانزده شرکت پروژه محورمستقر در مراکز رشد یکی از سازمان‌های نظامی مشهد پرداخته شده است. با استفاده از تکنیک آمار همبستگی روابط بین عوامل بررسی شده است، سپس با استفاده از روش ANP فازی اهمیت و وزن عوامل مشخص گردید و در انتها رتبه‌بندی شرکت‌ها توسط 4 روش ترکیبی انجام گردید (روش آنالیز توسعه چانگ و TOPSIS فازی، روش آنالیز توسعه چانگ و SAW فازی، روش رتبه بندی فازی و TOPSIS فازی، روش رتبه بندی فازی و SAW فازی). معناداری اختلاف در نتایج رتبه‌بندی شرکت‌ها در 4 روش مذکور توسط آزمون فریدمن انجام گردید که نتیجه این آزمون، هرگونه معناداری در روش‌های رتبه‌بندی را رد نمود.


کلید واژه‌ها: مدیریت دانش؛تصمیم‌گیری چند شاخصه فازی؛آزمون همبستگی؛ سازمان‌های پروژه محور
شناسه افزوده :رضائی نیک ، ابراهیم، استاد راهنما
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14895
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
259پ259پ کتاب فارسیکتابخانه سجاداسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :0